وبسایت دانلود بازی و نرم افزار اندروید جوان موبایل

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. وبسایت دانلود بازی و نرم افزار اندروید جوان موبایل

تلفن های همراه از بدو ورود خود به دنیای گجت‌های دیجیتالی چنان جهان را تحت تاثیر خود قرار داد که روزانه شاهد پیشرفت چشمگیر آن‌ها و عرضۀ جدیدترین گوشی‌های هوشمند هستیم. در کنار آن یکی از ویژگی‌هایی که باعث هرچه جذاب‌تر شدن این گجت‌های هوشمند می‌شود، برنامه‌هایی است که توسط توسعه‌دهندگان نرم افزاری برای آن‌ها عرضه می‌شود.

مشکلی که اکثر کاربران ایرانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پراکندگی و عدم دسترسی مستقیم و بدون دغدغه به جدیدترین برنامه‌ها برای تلفن همراه مورد نظرشان است. در اینجا بود که جوان موبایل پس از ۹ ماه برنامه ریزی و نیازسنجی مخاطب از سال ۱۳۹۱ و در تاریخ ۱۱ شعبان مصادف با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان فعالیت خود را در زمینۀ جمع آوری جدیدترین محتوا و برنامه‌های کاربردی موبایل آغاز کرد و با شعار «لذت زندگی در دستان تو» نسبت به ایجاد یک مرجع محتوایی کامل اقدام نمود.

مهمترین هدف گروه جوان موبایل، فراهم کردن آرشیوی کامل از جدیدترین برنامه های منتشر شده برای گوشی‌های موبایل و قرار دادن مستقیم آنها برای دریافت کاربران محترم است. جوان موبایل اکنون به عنوان یک سایت مرجع برای دانلود بازی و نرم‌افزارهای اندرویدی بین کاربران شناخته شده است.