شرکت بازاریابی دیجیتال

شرکت بازاریابی دیجیتال چگونه باعث رونق کسب و کار ما می‌شود؟

یک شرکت بازاریابی دیجیتال می‌تواند چالش‌های شما برای ورود به دنیای دیجیتال حل کنند و باعث شود روی کارهایی که کسب و کار تخصصی شماست، تمرکز و توجه لازم را داشته باشید. با این وجود، انتخاب بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال کار ساده‌ای نیست.به معنای واقعی کلمه، ده‌ها هزار شرکت بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می‌توانید با آنها کار کنید. اما چگونه تصمیم بگیرید؟

راه‌های زیادی برای بازاریابی تجارت شما در اینترنت وجود دارد، مانند رسانه‌های اجتماعی، ایمیل ، تولید محتوا ، سئو و … . شما باید با خدماتی که این آژانس‌ها ارائه می‌دهند آشنا باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

یک شرکت بازاریابی دیجیتال چه کاری انجام می‌دهد؟

یک مرکز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک‌های مختلف بازاریابی، به شما در فروش بیشتر کمک می‌کند. خدماتی که این آژانس‌ها ارائه می‌دهند، تفاوت‌های زیادی دارند، اما به طور کلی، می‌توانید انتظار دریافت این خدمات را داشته باشید:

تجزیه و تحلیل بازار

قبل از اینکه حتی در مورد کانال‌های بازاریابی‌ای که می‌خواهید استفاده کنید، فکر کنید، باید بازار هدف خود را تعیین کنید. اگر نمی‌توانید اینگونه عمل کنید، یک آژانس بازاریابی دیجیتال خوب باید بتواند تحقیقات بازار را برای شما انجام دهد تا بفهمد چگونه به شما بهترین خدمات را ارائه دهد. اگر کسی سعی کرد یک رویکرد یکسان برای همه را به شما پیشنهاد دهد، راه خود را عوض کنید.

گوگل ادز

گوگل ادز راهی مناسب برای جلب توجه مشتریان احتمالی است، درست در لحظه‌ای که آنها با مشکلی مواجه هستند. برخلاف تبلیغات معمولی، تبلیغات بازاریابی جستجو به افرادی نشان داده می‌شود که در واقع به دنبال راه حل مشکل خود هستند. بیشتر افراد برای یافتن پاسخ خود به Google مراجعه می‌کنند، بنابراین اجرای یک کمپین Google Ads که این چشم انداز را هدف قرار می‌دهد می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد.

سئو

 

رتبه بالای مقالات شما در موتورهای جستجو فقط به هدف ایجاد آگاهی از برند یا گرفتن بازدید بیشتر نیست. مسائل بیشتری وجود دارد که با گرفتن رتبه بالا برای محتوای خود در صفحات جستجو، می‌توانید مشتریان بالقوه را در فرصت کاملا مناسب، درست هنگامی که متوجه شوند که مشکلی دارند و به راه حل شما نیاز دارند، جذب کنید. اکثر شرکت‌های بازاریابی دیجیتال این سرویس را ارائه می‌دهند.

تبلیغات ویدیویی

 

مخاطبان گسترده همراه با افزایش تعامل که با بازاریابی ویدیویی همراه است، باعث می‌شود کانال‌های ویدیویی فضایی عالی برای تبلیغات باشند. تبلیغات ویدئویی را می‌توان با هدف افزایش مخاطب، رفتار آنلاین، موقعیت مکانی، علاقه، کانال YouTube و موارد دیگر هدف قرار داد.

بازاریابی موبایل

 

حدود 90٪ از جستجوهای تلفن همراه منجر به یک اقدام از طرف مخاطب می‌شوند و بیش از 50٪ از جستجوهای تلفن همراه منجر به خرید می‌شوند. گزینه‌های مختلفی وجود دارد که یک آژانس تبلیغاتی هنگام تبلیغات تلفن همراه از آن‌ها استفاده می‌کند، از جمله تبلیغات YouTube تلفن همراه، تبلیغات درون برنامه ای و کمپین‌هایی برای تقویت نصب برنامه‌های تلفن همراه.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای بسیاری از مشاغل، میلیون‌ها دلار سرمایه ایجاد کرده است. بیشتر شرکت‌ها فکر می‌کنند ایجاد محتوای بازاریابی فقط به نوشتن چند پست وبلاگ در هر هفته ختم می‌شود. اما کسانی که به فروش اهمیت می‌دهند، می‌دانند که داستان پیچیده تر از این است. خدماتی که آژانس‌ها ممکن است در بازاریابی محتوا ارائه دهند شامل تولید پست وبلاگ، ایجاد اینفوگرافیک، تحلیل محتوا و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است.

طراحی وب سایت

 

برخی شرکت های بازاریابی اینترنتی در ایران علاوه بر کمک به شما در اجرای استراتژی‌های دیجیتال، خدمات طراحی وب را نیز ارائه می‌دهند. در حالی که طراحی سایت به طور معمول به عنوان خدمات بازاریابی در نظر گرفته نمی‌شود، طراحی و توسعه وب می‌تواند شما را از رقیبان خود متمایز کند، اعتماد به نفس شما در برقراری ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشد و به شما کمک کند بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

در پایان روز، یک عامل اصلی وجود دارد که تعیین می‌کند استراتژی بازاریابی دیجیتال شما فروش می‌کند یا خیر: آیا بازدید کنندگان شما اقدامی را که شما می خواهید انجام می‌دهند؟

 

 

,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.