بهترین پنل اس‌ام اس

راهنمای خرید بهترین پنل اس‌ام‌اس

بهترین پنل اس‌ام اس به عنوان یکی از شیوه‌های نوین بازاریابی به هزاران کسب و کار این فرصت را می‌دهد تا به مشتریان خود از طریق پیامک دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی راهنمای خرید، بهترین پنل اس‌ ام اس بپردازیم.

قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار یا حتی یک شهروند ساده با انبوهی از ایمیل‌های بازاریابی روبرو شده‌اید. اما توجه زیادی به آنها نداشته‌اید. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها هنوز از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند که این شیوه آنها را از دستیابی به مشتریان باز می‌دارد.

بسته به صنعتی که شما در آن مشغول به کار هستید، میانگین میزان ایمیل‌هایی که باز و خوانده می‌شوند بین 19 تا 26 درصد است.

در مقایسه با ایمیل، 98 درصد از پیامک‌های بازاریابی پیامکی باز و خوانده می‌شوند. علاوه بر این مورد، پاسخ به پیامک 209 درصد بیشتر از ایمیل و سایر رسانه‌های بازاریابی است.

بهترین پنل اس‌ ام اس
انتخاب بهترین پنل اس‌ام اس

ارائه دهنده بهترین پنل اس‌ام اس کیست؟

معمولا تلفن همراه برای ارسال پیامک به خانواده و دوستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما استفاده از پیام متنی معمولی برای مشاغلی که بیش از چند مشتری بالقوه دارند، کافی نیست. اینجاست که یک شرکت ارائه دهنده پنل اس‌ ام اس، مانند شرکت سهند سامانه برتر به کمک شما می‌آید. همکاری با این شرکت توانایی‌های زیادی به شما می‌دهد که عبارتند از:

  • افزایش بهره‎وری منابع انسانی در بخش بازاریابی
  • ارسال پیام متنی و تبلیغاتی از کامپیوتر
  • آپلود مخاطبین از نرم‌افزار CRM
  • دسترسی به پنل اس ام اس ارسال انبوه
  • ارسال یک متن گروهی بدون پاسخ برای همه

با خرید پنل ارسال پیام کوتاه می‌توانید یک کمپین پیام کوتاه را به طور همزمان به هزاران مشتری ارسال کنید و یا اینکه به صورت جداگانه به پیام‌های صندوق ورودی پاسخ دهید و ارتباطی ساده و بی‌دغدغه با مشتری داشته باشید. خرید بهترین پنل اس‌ ام اس تنها برای مشاغل کوچک ضروری نیستن و تقریبا همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ، می‌توانند از آن استفاده کنند؛ شما می‌توانید از بازاریابی پیامکی برای موارد زیر استفاده کنید:

  • ارسال قرار ملاقات یا یادآوری رویداد
  • درخواست‌های متنی برای شرکت در نظرسنجی یا اظهار نظر
  • ارسال اعلان پیامکی حاوی محصولات جدید یا به تازگی موجود شده
  • ارسال مستقیم پیامک‌های حاوی تبلیغات و کدهای تخفیف به تلفن مشتریان

فرقی نمی‌کند که شما صاحب کسب و کار کوچک باشید یا بزرگ، اگر از بازاریابی پیامکی استفاده نمی‌کنید، اکنون باید به طور جدی به آن فکر کنید. شما باید آن را به بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی کسب و کار خود تبدیل کنید. اکنون که درباره مزایای بازاریابی پیامکی صحبت کردیم، بهتر است قبل از شروع استفاده، راهنمای کامل خرید بهترین پنل اس‌ام اس را بخوانید.

بهترین پنل اس‌ ام اس
بهترین پنل اس‌ام اس، راهکاری برای افزایش فروش

چرا به خرید بهترین پنل اس ام اس نیاز دارم؟

خرید بهترین پنل اس‌ ام اس که قابلیت‌های متنوعی داشته باشد، میزان فروش و درآمد شما را چند برابر می‌کند. در واقع استفاده از این شیوه بازاریابی، یکی از راه‌کارهای مؤثری است که می‌توانید به رقابت واقعی با سایر کسب و کارها بپردازید.

اگر به استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک خود علاقه‌مند هستید، باید مطمئن شوید که تبلیغات، یادآوری‌ها، فاکتورها و سایر محتوای شما توسط مشتریان دیده می‌شود. شما می‌توانید از یک پلتفرم بازاریابی پیامکی برای ایجاد و ارسال پیام‌های شخصی به مشتریان استفاده کنید، پیام‌های متنی را خودکار کنید و همچنین ارتباط دوطرفه برقرار کنید.

تمام پنل‌های ارسال اس ام اس، خدمات یکسانی ارائه نمی‌دهند. به همین علت؛ مهم است که ارائه دهندگان بازاریابی پیامکی متفاوت را بررسی کنید و خدمات موردنظر را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. برای کمک به دریافت ایده بهتر، ما نکاتی را برای انتخاب بهترین پنل اس‌ام اس جمع آوری کرده‌ایم.

18 نکته برای انتخاب بهترین پنل اس‌ام اس

مطمئن شوید به خدمات وب سرویس و پاسخگویی خودکار دسترسی دارید.

خدمات وب سرویس و پاسخگویی خودکار بازاریابی پیامکی را به سطح جدیدی می‌برد. این خدمات نحوه تعامل شما با مشتریان را در مناطق مختلف تغییر می‌دهد و کارهای زیادی برای کسب و کار شما انجام می‌دهد. علاوه بر این قابلیت‎ها به شما اجازه می‌دهند تا سرنخ‌های بیشتری  در اختیار داشته باشید، ارتباط موثری برقرار کنید و فروش بیشتری را تجربه کنید.

پنل سهند، بهترین پنل اس‌ ام اس و مقرون به‌صرفه‌ترین خرید

بهره وری بالاتر

استفاده از پاسخگوی اتوماتیک که توسط کلمات کلیدی ایجاد می‌شود به شما امکان می‌دهد که فورا به مشتریان پاسخ دهید. با انجام این کار کمترین تلاش را برای جذب مشتری انجام می‌دهید و در عین حال بهره وری بالایی به دست می‌آورید.

مقرون به صرفه بودن

از آنجایی که می‌توانید از خدمات وب سرویس و پاسخ‌های خودکار استفاده کنید، هزینه کمتری را به عنوان خدمات مشتری خواهید داشت. استفاده از این شیوه بازاریابی هم به منابع انسانی کمتری نیاز دارد و هم می‌تواند از این نیروی انسانی بر روی موارد دیگر مانند رشد کسب و کار و دستیابی به اهداف مهم‌تر استفاده کند.

امکان ایجاد تعامل

هوش مصنوعی مکالمه‌ای و امکان ارسال پاسخ‌های خودکار به معنای ثبات در پیام‌رسانی برند است. استفاده از بازاریابی پیامکی یک پیروزی بزرگ برای شرکت‌هایی است که به دنبال افزایش وفاداری و تثبیت جایگاه برند خود هستند.

بهترین پنل اس‌ ام اس
پنل اس‌ام اس، شیوه ای نوین برای بازاریابی

به دنبال ارائه دهنده پیام کوتاه با قیمت مناسب باشید.

انتخاب یک ارائه دهنده بازاریابی پیامکی با هزینه‌های معقول برای اطمینان از داشتن بازده سرمایه گذاری (ROI) بالا از موارد بسیار ضروری در دیجیتال مارکتینگ است. برای مثال با تخمین تعداد پیام‌هایی که قصد ارسال آن‌ها را دارید، می‌توانید تخمین بزنید که به چه مقدار بودجه نیاز دارید.

خرید پنل ارسال اس ام اس که مدل قیمت گذاری شفافی را ارائه می‌دهد باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود. حتما به نیازهای کسب و کار خود توجه کنید. سعی کنید متناسب با نیاز خود پنل پیامکی مناسب را خریداری کنید. با این کار، بر روی خدماتی که استفاده می‌کنید، کنترل بیشتری دارید.

مطمئن شوید که شرکت ارائه دهنده پیامک دارای ویژگی‌های قدرتمندی است.

پنل‌های اس ام اس مانند پنل اس ام اس سهند ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای استفاده در اختیار شما قرار می‌دهند. کسب و کارها باید بتوانند با ویژگی‌های متنوع و قابلیت‌های بالا به پیشگام بازاریابی پیامکی تبدیل شوند.

با شرکتی که وعده بیش از حد می‌دهند و خدمات کمتری می‌دهند، کار نکنید. همچنین باید به ویژگی‌های سیستم تلفن در پلتفرم توجه کنید. در ادامه به بررسی چند نکته برای تشخیص ویژگی‌های قدرتمند خواهیم پرداخت.

شرکت‌هایی مانند سهند اس ام اس که مانند ارسال پیامک تکی، ارسال زمان‎دار، ارسال متناظر و ارسال به کدپستی و موارد دیگر رائه می‌دهند را در اولویت قرار دهید.

کمپین‌های بازاریابی شخصی‌سازی شده برای استفاده آسان ارائه دهید.

لیست مخاطبین را بررسی کرده و مطمئن شوید که یادآوری‌های متنی به راحتی ارسال می‌شوند.

علاوه بر موارد بالا، بررسی کنید که کاربران چه تعاملاتی با وب سایت شما داشته‌اند، از چه صفحاتی بازدید کرده‌اند، آیا در خبرنامه ثبت نام کرده‌اند و به لینک‌های دعوت در پیام‌های ارسالی شما پساخ مثبت داده‌اند یا خیر؟

با استفاده از این داده‌ها می‌توانید مشتریان را برای به روزرسانی‌های شخصی‌سازی شده از طریق پیامک مطلع سازید و از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های موجود، بر فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری، نظارت بیشتری داشته باشید. در کنار این موارد به اهداف بازاریابی کسب و کار خود نگاه کنید. سپس آن را با قابلیت‌های عرضه شده در پنل‌های اس ام اس سهند سامانه و شرکت‌های دیگر مقایسه کنید.

بهترین پنل اس‌ ام اس
برای تجربه درآمد بیشتر، بهترین پنل اس‌ام اس را انتخاب کنید.

به تشکیل تیم توجه کنید.

متناسب با اندازه یا نیازهای کسب و کار به چندین نفر برای دسترسی به حساب خود نیاز دارید. حتی اگر این کار را نکنید، خوب است آن را برای آینده مد نظر داشته باشید. بازاریابی پیامکی، ابزاری قدرتمند است که اگر به درستی دنبال شود، رشد شرکت شما را تضمین می‌کند. با تشکیل تیم می‌توانید:

  • مطمئن شوید متن به دست مخاطبین درستی می‌رسد.
  • شماره تلفن اس‌ام اس خود را به چندین نماینده فروش و پشتیبانی مشتری ارائه دهید.
  • به هم تیمی‌ها اجازه دهید به درخواست‌های فروش پشتیبانی از یک صندوق ورودی مشترک پاسخ دهند.
  • ادمین‌ها این توانایی را دارند که هم تیمی‌ها را بررسی کنند، مشاوره ارائه دهند و در صورت نیاز مشتریان را پشتیبانی کنند.

مطمئن شوید که می‌توانید بازاریابی پیامکی خود را خودکار کنید.

بدیهی است که پیام‌های متنی تنها راه ارتباط کسب و کار شما نیست. شما باید پنل پیام کوتاهی را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیر باشد و به شما امکان دهد تا آن را به راحتی با سایر پلتفرم‌ها و نرم‌افزار ادغام کنید. مانند هر تغییر جدید در برنامه بازاریابی، همگام شدن با پنل ارسال اس ام اس ممکن است به زمان، انرژی و منابع نیاز داشته باشد.

قابلیت‌های متنوع پنل اس ام اس سهند کمک می‌کند تا متناسب با برنامه‌های بازاریابی خود، کمیت و کیفیت ارتباط با مشتریان را مدیریت و بهینه‌سازی کنید.

مطمئن شوید که پنل اس ام اس خریداری شده، مانند پنل اس ام اس سهند از سیستم پاسخگویی خودکار استفاده می‌کند. این امر باعث می‌شود که پیامک‌های شخصی‌سازی شده را طبق برنامه‌ریزی ارسال کنید. از این قابلیت اتوماسیون می‌توانید برای ارسال یادآوری‌ها، پیام‌ها و سایر اعلان‌های شخصی‌سازی شده به برخی یا همه فهرست مخاطبان خود استفاده کنید.

حتی می‌توانید زمان خاصی از روز را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. این ویژگی می‌تواند به حفظ مشارکت مشترکین کمک کند و در عین حال در وقت شما نیز صرفه‌جویی کند.

خرید بهترین پنل اس ام اس باید شامل ارتباطات دو طرفه باشد.

تاثیر بازاریابی پیامکی زمانی چند برابر می‌شود که شما از قابلیت ارتباطات دوطرفه استفاده کنید. داشتن ارتباط دوطرفه به این معنی است که شما امکان دریافت سوالات، بازخوردها و تاییدیه‌ها از جانب مخاطبین خود را داشته باشید. از دیگر مزایای این قابلیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تعامل
  • دریافت سریع بازخورد
  • استفاده از بازخوردها برای اصلاح کمپین‌ها
  • مشتریان می‌توانند پیام‌های بازاریابی را به صورت متنی پاسخ دهند.
بهترین پنل اس‌ ام اس
بازاریابی پیامکی، راهی به سوی آینده ای درخشان

استفاده آسان

توانایی فنی هر شخصی متفاوت از دیگران است. برخی از افراد به تکنولوژی علاقه زیادی دارند و این در حالی است که برخی دیگر از آن فراری هستند. بنابراین؛ شما باید پنل اس ام اسی را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد، ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای داشته باشد و در عین حال، اما استفاده از آن برای هر کاربری آسان باشد.

استفاده از دوره‌های آموزشی

هنگام خرید پنل اس ام اس نباید چیزی برای پنهان کردن وجود داشته باشد. آنها باید از تمامی خدمات خود رونمایی کنند و حتی یک دوره آزمایشی رایگان برگزار کنند. این دوره‌ها، فرصتی شگفت انگیز برای آزمایش خدمات قبل از تصمیم‌گیری است.

اعتماد به ارائه دهنده پنل پیامکی را بررسی کنید.

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید پنل اس ام اس درنظر داشته باشید، قابلیت اعتماد بودن شرکت ارائه‌دهنده است. به دنبال پنلی باشید که یک پلتفرم امن و خدمات قابل اعتماد ارائه دهد. همچنین پنلی را انتخاب کنید که مانند پنل اس ام اس سهند امکان ارسال پیام با پیش شماره‌های 1000، 3000، 5000 را داشته باشد.

مطمئن شوید که سرویس برای مقیاس پذیری مناسب تنظیم شده است.

به عنوان صاحب یک کسب و کار، باید آینده نگر باشید. اگر در حال حاضر فقط با چند صد پیام در ماه شروع می‌کنید، باید مطمئن شوید که پنل اس ام اس خریداری شده، قابلیت توسعه دارد و نیازهای آینده سازمان شما را برآورده می‌کند. این بدان معناست که با گسترش کسب و کار، نیازی به تغییر پنل اس‌ام اس و خرید پنل پیام کوتاه جدید نخواهید داشت.

خدمات مشتری و پشتیبانی 24 ساعته آنها را بررسی کنید.

مانند هر نرم‌افزار دیگری، ممکن است گاهی اوقات مشکلاتی در پنل اس ام اس نیز ایجاد شود. در هنگام پنل پیامکی باید مطمئن شوید که شرکت مورد نظر متشکل از اعضای تیم پشتیبانی مشتری است تا در صورت بروز مشکل، به شما کمک کند. پنل اس ام اس سهند با پشتیبانی 24 ساعته و طیف متنوعی از خدمات مشتریان، خیال کاربران خود را از بابت بر طرف نمودن مشکلات احتمالی آسوده کرده است.

سؤالاتی که باید هنگام خرید پنل ارسال پیام کوتاه در مورد خدمات مشتری و پشتیبانی بپرسید، عبارتند از:

  • آیا توانایی برقراری سریع ارتباط دارند؟
  • آیا قادر به پاسخگویی به سوالات و عیب یابی مشکلات هستند؟
  • آیا توانایی ارائه مشاوره عملی در زمینه‌‎ی بازاریابی پیامکی دارند؟
  • آیا قادرند به شما کمک کنند تا به یک متخصص بازاریابی پیامکی تجاری تبدیل شوید؟
  • زمان معمولی برای پاسخگویی معمولی برای درخواست‌های متنی، چت و ایمیل چقدر است؟

به دنبال یک ارائه دهنده باتجربه باشید.

قبل از تصمیم‌گیری درمورد انتخاب یک ارائه دهنده بازاریابی پیامکی، بررسی کنید که آنها چقدر تجربه دارند. بررسی کنید که آنها چه مدت در این حوزه فعال بوده‌اند و چه نوع و چه تعداد مشتریانی دارند. شرکت سهند سامانه برتر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ارائه پنل‌های ارسال اس ام اس و پیام کوتاه، از جمله اولین شرکت‌های فعال در حوزه‎ی بازاریابی پیامکی محسوب می‎شود.

بهترین پنل اس‌ ام اس
تعامل بیشتر با مخاطب با بهترین پنل اس‌ام اس

هنگام خرید بهترین پنل اس ام اس به فرایند نصب آسان توجه کنید.

مطمئن شوید که بهترین پنل اس‌ام اس کاربردی را انتخاب کرده‌اید که استفاده از آن آسان و ارسال پیامک با آن ساده و سریع باشد. اگر قصد دارید فرایند بازاریابی را به سرعت آغاز کنید، پنل اس ام اسی را خریداری کنید که فرایند نصب و راه اندازی آسان و واضحی داشته باشد. بخش خدمات مشتری شرکت ارائه دهنده در طول نصب و راه‌اندازی باید منابعی را فراهم کند که آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد، در صورت لزوم به سوالات پاسخ دهد و پشتیبانی تخصصی نیز ارائه کند.

به ابزارها و داده‌های تحلیلی نگاه کنید.

در فرایند بازاریابی پیامکی، مانند سایر شیوه‌های بازاریابی باید تشخیص دهید که چه مواردی مفید هستند و چه مواردی نیستند. برخی پنل‌های ارسال اس‌ ام اس مانند پنل اس ام اس سهند، امکان ردیابی را ارائه می‌دهند. این قابلیت می‌تواند به شما اطلاع دهد که آیا پیام‌ها با موفقیت ارسال شده‌اند یا خیر، کدام گیرنده پیام را باز کرده است و موارد دیگر.

همیشه پنل پیامکی را خریداری کنید که تجزیه و تحلیل و همچنین درک داده‌های شما را آسان کند تا بتوانید بهترین تصمیمات بازاریابی را برای رشد کسب و کار خود بگیرید.

به امنیت توجه کنید.

بهترین پنل اس‌ام اس کاربردی که در صنعت پیشرو است باید از امنیت استثنایی نیز برخوردار باشد. از آنجایی که امروزه حجم عظیمی از بدافزارها، ویروس‌ها و سایر تهدیدات مخرب از طریق اس‌ ام اس و‌ ام ام اس ارسال می‌شود، پس توجه به امنیت بسیار مهم است.

ارائه دهندگان پنل ارسال اس ام اس انبوه باید دارای پروتکل‌های امنیتی قوی برای محافظت از داده‌های کاربر داشته باشد؛ زیرا نه تنها امنیت کسب و کار شما بلکه، حریم خصوصی مشتریان در معرض خطر قرار می‌گیرد.

بهترین پنل اس ام اس را خریداری کنید که نیازهای کسب و کار شما را درک کند.

شما باید پنل پیام کوتاهی را بخرید که نیازهای منحصر به فرد کسب و کار و عملکرد درونی صنعت شما را درک کند.

به فکر افزایش سرمایه خود باشید.

باید ر نظر داشته باشید که چگونه یک پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا درآمد کسب کنید. کار با یک پنل اس‌ام اس باسابقه و همچنین داشتن یک برنامه بازاریابی مؤثر، احتمالا سبب موفقیت کمپین شما خواهد شد. در مجموع خرید پنل اس ام اس باید در انجام فعالیت‌های درآمدزا و سودآور بازاریابی پیامکی به شما کمک کند.

بهترین پنل اس‌ ام اس

سخن پایانی

انتخاب بهترین پنل اس‌ام اس یکی از مهمترین مراحل شروع بازاریابی پیامکی است. بسیار مهم است پنلی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد و سطح بالایی از خدمات را به شما ارائه دهد. آیا شما هم آماده خریداری یک پنل اس‌ام اس برای رشد و پیشرفت کسب و کار در بالاترین کیفیت ممکن هستید؟

منبع: voxox.com ؛

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.